Saturday, November 07, 2015

EKSPLOSIONSFARE!

*VILDE SIRENER HYLER I BAGGRUNDEN* WWEEEUUUU WWWEEEEEUUU.... der vidnes om fare på færde....

Jeg render rundt og har konstant lyst til at rykke hovedet af folk. Bevares - ikke de der bare er søde og helt almindelige. Respekt avler respekt og smil giver smil retur.

Men klynkerne. Dem der brokker sig på en facebookside over at Bilka har solgt hende et æble der var råddent indeni! For #)¤/#&% kvindemenneske - INGEN, heller ikke Bilka kunne freaking vide at det ene æble var dårligt vel?

Eller personen der lige skal spille klog over hvorfor man ytrer at man ikke har råd til, for 500kr medicin pr måned, plus alt det specialkost, økologi, minus spelt pis og lort, der skal til for at opretholde røven på een der ligger ned! Du skal eddermame ikke spille klog overfor mig makker! Du skal ikke spille far og sige at MAN har råd til at ryge uden at pive - men ikke råd til medicin. Du ved ikke en skid om mig fedtefrans! Jeg sparer hvor jeg KAN - jeg køber det jeg KAN - jeg kæmper for hulen hver evig eneste skide dag! Så kom ikke og sig du ved bedre - Men hey en Ingeniør tjener jo også en smule mere end jeg gør. Og tro så endelig ikke at jeg ikke allerede bruger oceaner af spildt krudt på at dunke mig selv i nødden - over ikke at SLÅ TIL - du behøver kraftedderpetervæltemig ikke hjælpe til !!

Og til dig der står nede i køen i Brugsen og brokker dig til den nye ungarbejder over tempoet! SKRIIID - stil dine varer og find en butik der kun betjener idioter. Giv det stakkels unge menneske en chance. SMIL og sig - du gør det godt kammerat! Det unge menneske er din freaking fremtids ekspedient - og du former ham famer ikke særlig godt, ved at give ham en skideballe, fordi elektronikken driller.

Uretfærdighed - meningsløs brok, folk der er dømmende uden grund - åh jeg har så meget jeg brænder over at sig SGU FUCK HELVEDE OG KRAFTSTEJLEME over. Jeg er KED af folk der dømmer mig pga politisk overbevisning, mine valg, mit tøj, der hvor jeg slår til eller ikke slår til ---- jeg gør for helvede hvad jeg kan!


Jeg har altid været pigen der smilede og sagde: "Deeet' okay".....

Jeg er hende der har gået i flinkeskole et helt liv.....

Jeg er hende der ikke kan få over sig at sige fuck af til Jehovas Vidner... men i stedet gemmer mig under vindueskarmen til de er gået.

Jeg er hende der siger undskyld - selvom andre bumper ind i mig

Jeg er hende der ikke kan få mig selv til at sige FISSE, PIK, IDIOT, ARRRGH og andre ukvemsord uden at blive flov eller tænke: Det KA man da ikke.....

Jeg er hende der gerne samler andres skrald op

Jeg er hende folk spørger: " KAN du slet ikke være sur? Du er altid så positiv".

Jeg er hende der ikke engang ved hvor højt jeg kan råbe, eller skrige....

Jeg er hende der deler alt med andre

Jeg er hende der gladeligt starter bilen for at køre 30 km for at du kan få en høfeberpille - fordi jeg synes det er synd for dig, hvis du ikke kan sove pga kløe.

Og jeg ber ALDRIG om noget til gengæld og jeg hælder ALDRIG vand ud af ørerne over det.



Jeg kan GODT hilse at sige - at i denne tid er jeg alt andet end ovenstående.  Jeg trænger sådan til at sige når nogen er en idiot - Jeg trænger sådan til at sige FRA og TIL og råbe ukvemsord og lyde som en havneluder man har pisset af!!!

Undskyld - jeg ville bare lige .... altså....

No comments:

Post a Comment